Christian
MemberForum Replies Created
-
Det gør du virkelig godt Connie, det er nogle flotte malerier, tak for at du deler dem.
-
Opdatering og afslutning på turen.
Vi forlod den fantastiske plads ved vadehavet og kørte op langs kysten til Hvide Sande, det var godt fyldt med turister og det kombineret med god vind fra æ’vesterhav gjorde at vi besluttede at køre til Ringkøbing, efter et par dejlige timer der, kørte vi mod søerne ved Ry, her landede vi igen et fantastisk sted, helt perfekt spot lige ned til en sø, eneste minus var den kraftige nord/vestenvind der hamrede ind over søen og gjorde så vi dårligt kunne opholde os ude, min kamerarulle er rimelig tom for den sidste del af turen, men jeg havde da lige dette af @Mette fra Ringkøbing
-
I dag har vi været en tur i Svendborg og hygge på vejen til vestkysten, vi er landet lidt nord for Ribe, for enden af en grusvej hvor der er en p-plads til strandgæster.
-
Hej Kamilla
Hvor er det fedt at du har øje for det liv, forummet “et liv på hjul” er skabt med en helt speciel tanke for øje, jeg kan dog ikke komme nærmere ind på det lige nu, blot nævne at der er noget i vente.
Selv nyder jeg ferieformen på hjul og kommer også til at poste mere når hjulene ruller 😀
Og velkommer til i øvrigt
-
@connieb jeg har lavet dette fora om, nyt coverfoto og nyt navn, så kan vi beholde den debat i allerede har igang.
I kan tage forskellige debatemner op ved at trykke på knappen “new discussion”-
This reply was modified 1 year, 1 month ago by
Christian.
-
This reply was modified 1 year, 1 month ago by
-
@jesperboye jeg tænker, at jeg godt forstår dig, du skal møde dine udfordringer i små bidder, så tag dem en for en, i en rækkefølge du selv synes er vigtig, overskrid dine grænser og du vil langsomt bevæge dig op.
Jeg håber at du forstår min pointe, med at du skal udfordre dig selv.
-
Hej Connie, jeg vil gerne lave et fora for “bedsteforældre” hvor sådanne emner kan debatteres, så meld endelig ind hvis du ønsker det.
-
Hej Eva, ja Langeland er skønt, men nu er det desværre slut med tour de fricamp i Pinsen 😀
-
Hej Annette, jeg kan se st du har skrevet i den første tråd, “det lyder nice” hedder den vist, så ind i forummet bål og shelter og find den
-
Men hvis det ikke gør medlemmerne her noget, at der eventuelt er andre, så kan det vel godt blive til noget
-
@jesperboye Min pointe er, at hver gang du overskrider en grænse, så vokser du også og giver det anledning til angst, så skru ned for dine udfordringer, jo flere grænser du træder over, des mere hel bliver du, jeg tænker at du er god nok som du er, men at du bare selv skal indse det.
-
Jesper, du skal helt klart stå op for dig selv og det kan godt virke ensomt og hårdt af og til, men detbliver bedre i takt med du finder styrken i dig selv.