Christian
Member-
Christian posted a new post. a year ago
Sankt Hans på ReffenVi tager på Reffen og holder Sankt Hans, så hvis nogle vil “joine” os.
Marie Hultman, Dorthe Birkholm and 4 others -
Christian posted a new post. a year ago
Gasbox på DyrehavsbakkenKære Søbyer – kom og syng /dans med. Bagefter kan vi f.eks. gå i 30’eren og få en skøn flæskestegssandwish og en kold lumba eller..…
Ole bent jensen, Susse Bodekær-Meiner and Anette Wagner -
Christian posted a new post. a year ago
Jesper Boye Hansen, Gitte Høj and Susse Bodekær-Meiner -
Christian posted an update a year ago
Tak for en møg hyggelig aften på ØB, min kamerarulle rr helt tom, så hvis der er nogen der fik taget bare et enkelt billede, så læg det endelig op.
Gitte Høj, Susse Bodekær-Meiner and 2 others6 Comments-
Øv. Jeg fik heller ikke taget billeder. 😎😎😅
2 -
Nææ vi brugte vores dejlige kvalitetstid til gode snakke , vi behøver ikke dokumentere at vi havde en fantastisk aften jeg har det ihverfald i hjertet ❤️❤️
2- View 2 replies
-
Jeg tog heller ingen billeder, men hyggede mig rigtig godt🎉❤🎉 Og nej. Jesper og jeg tog ikke vidre i byen😜 Så nu er jeg næsten helt frisk, og ved at gøre skal til en morgen gåtur. God sommer søndag til alle🌞❤
2 -
Også tak herfra for en super hyggelig aften. Tiden fløj afsted, som den jo gør i godt selskab❤️
Og tak for initiativet☀️☀️
-
-
Christian replied to the discussion Lidt om min kreative side🤗🥰 in the forum Det kreative hjørne. a year ago
Det gør du virkelig godt Connie, det er nogle flotte malerier, tak for at du deler dem.
Ole bent jensen -
Christian posted an update a year ago
Vi har lagt vores pinsetur op her:
-
Christian posted an update a year ago
Hej alle, husk at tjek div. fora, så kan i også følge vores pinsetur i forum “et liv på hjul”
-
Christian posted an update a year ago
a year ago (edited)
Opdateret deltagerliste til sommerkomsammen og nu med lokation.
-
Iiihhhh, jeg afholder kursus og kan desværre ikk 🤔🤪
- View 1 reply
-
Kommer der mon snart en lokation? 🙈 det skaber lidt motorvej i min krøllehjerne 🤣
1- View 1 reply
-
Ej der var jeg ikk så vaks ved havelågen. 🤣🤣🤣 nu er den jo kommet på. Dejlig centralt 🥳
-
-
Christian posted an update a year ago
Husk at tilmeld jer husets sommerkomsamnen d. 14
-
ja det er vel sidste frist idag 🎼🎸🥁❤
- View 1 reply
-
Hvordan kommer man på deltagerlisten?
-
Jeg fandt ud af det. Til andre der ser denne besked og gerne vil deltage.
Find Christian’s orginale besked og læs eller scrool helt ned i bunden under begivenheden og tryk køb billet😋
1
-
-
Christian posted an update a year ago
Så fik jeg vist bundet den knude op som drillede begivenheder, nu er det muligt at se begivenheden
-
Ja og det virker HURRA jeg har tilmeldt mig herinde🤩
-
- Load More
