Velkommen til Søbys hus. › Forum › Samliv, kæresteforhold og ægteskab. › Er jeg god nok til kærligheden eller er kærligheden ikke god nok til mig? Tja, › Reply To: Er jeg god nok til kærligheden eller er kærligheden ikke god nok til mig? Tja,
-
Deleted User18/06/2025 at 18:38Kæmpe krammer til din sjæl.
Det kan føles svært og utrygt at finde ind til sig selv når man står uden for sig selv.
Jeg har gennem tiden haft en del venner og veninder som er homoseksuelle. De fleste har fortalt at det har været svært at komme ud af skabet og være ærlige med hvem de er.
Frygten for familie og venner fyldte inden de tog skridtet og sprang åbent ud. Når de først var ude af skabet, så livet meget anderledes ud, større klarhed og plads til at være sammen med ligesindede.
Selv oplever jeg det ikke som et problem, hvordan man definerer sig. For mig er det vigtig med ærlighed.
At det enkelte menneske kan stå ved sig selv.
At man ikke lyver for sig selv.
Min oplevelse gennem livet er at når vi ikke står ved os selv, kommer vi til at gå for meget på kompromis og tolerere langt ud over hvad der er ret og rimeligt.
Jeg håber du på et tidspunkt når der til hvor du vil være ligeglad med de andre og kramme-elske dig selv som den du er.
Det har alle fortjent ❤