Velkommen til Søbys hus. Forum Angst, stress og depression. Angsten der dræbte mig halvvejs i egne tanker, nu med forhøjet energi og svigt Reply To: Angsten der dræbte mig halvvejs i egne tanker, nu med forhøjet energi og svigt

• Jesper Boye Hansen

Member
    19/05/2025 at 8:40

Hej søde Britta,
    Hvor er du dog skøn og altid så sød. Tak for dine ord. <3

Jeg har skrevet i adskillige advokat grupper, hvoraf jeg blev kontaktet af en advokat i går, som gerne vil kigge på min sag gratis igennem, så har snakket med ham i dag, han synes det er så synd for mig, så han vil gerne tage min sag, så har lige betalt 900.- kr. For at han skulle genoptage sagen. Han fortalte så at siden sagen har været kørende siden 2019 har min forhenværende advokat ikke gjort det godt nok, hvorfor vi også skal stævne ham for erstatning, derudover også min forhenværende kammerat, for at have skadet boligen. Man er ikke i tvivl, Det er desværre en sag der har ødelagt så meget inden i mig. Det har skabt så meget kaos i mit sind og til mit møde med andre mennesker, men når jeg føler uretfærdighed, så kæmper jeg endnu mere til en god løsning vil komme.

Jeg har derfor kæmpet med dette siden 2019 og har her i 2025 fortsat ikke givet op, til trods for megen modgang på modgang, har kæmpet, men løbet ind i en mur hver eneste gang. Det tager bare hårdt på ens kræfter.

Huslejenævnet har meddelt at jeg skal hæfte for det, da de mener at de ikke kan bevise at han har fået samme skrivelse som jeg har, men jeg ønskede sagen lukket hurtigst muligt, så jeg har været hård og kontant ift. EN fremgang i sagen, men møder så kun det modsatte.
    Tidligere i skrivelser har min forhenværende advokat tilkendegivet, at tid er vores bedsteven og at dette er min redning, hvilket ikke giver mening, det giver jo mere mening at man gør noget, og ikke gør som han sagde, men jeg var naiv og stolede på hans dømmekraft.
    Han sagde også at forliget lød godt, selvom det ikke lød godt, 120000.- til trods for at jeg ikke har ødelagt noget, det er ikke godt.

Så har bare givet ham penge for ingenting føler jeg <3