Velkommen til Søbys hus. › Forum › Angst, stress og depression. › Angsten der dræbte mig halvvejs i egne tanker, nu med forhøjet energi og svigt › Reply To: Angsten der dræbte mig halvvejs i egne tanker, nu med forhøjet energi og svigt
-
Hej søde Jesper. Det bliver et rodet skriv, da jeg skriver på en mobil og ikke kan skifte linje.❤️. Er det ikke muligt, at du kan få retshjælp? Den situation som du er havnet i, er fuldstændig absurd og urimeligt. Prøv at gå ind på nettet og se, hvad din kommune tilbyder i sådan en situation. Så er der den del med tilliden til andre mennesker; jeg håber, at du med tid, får dine sår i forbindelsen med denne forbandede hændelse lægt, FOR der er mange, som du kan stole på og regne med. Jeg har ikke glemt dig, men haft mere end travlt, så jeg vender tilbage til vores skrivesamtale❤️. Hvordan kan det være, at ham, som du boede sammen med ikke bliver draget til ansvar? Det er desværre ikke en livshistorie, som jeg ikke har hørt før og det giver meget store ridser i tilliden til andre mennesker – men den mand SKAL IKKE HAVE LOV TIL AT ØDELÆGGE DIT LIV OG DIG. Vi høres ved❤️