Velkommen til Søbys hus. › Forum › Angst, stress og depression. › Angsten der dræbte mig halvvejs i egne tanker, nu med forhøjet energi og svigt › Reply To: Angsten der dræbte mig halvvejs i egne tanker, nu med forhøjet energi og svigt
-
Hej Susse,
Tak for din omsorg og tanker.
Jeg er ked af at du har gennemgået noget lignende, men dejligt at du nu er ude af det. <3Det er for år tilbage, men er noget der hjemsøger mig hele tiden, da jeg skal afdrage herfra næste måned, hvilket jeg ikke kan, så jeg kan ikke fralægge mig det, selvom jeg ville ønske at jeg kunne. De anerkender også at min situation er ekstrem uheldig, men alligevel er de ligeglade, de tænker kun på deres penge, selvom de godt ved at det ikke er noget med mig at gøre, jeg stod blot på lejekontrakten på lige fod med ham.
Jeg er ved at undersøge hvad jeg kan stille op, og har skrevet til folk højere oppe. Min daværende advokat har ikke ligefrem været den bedste, men har stolt på ham, så er ved at få nye øjne på.
Jeg vil bare så gerne finde et arbejde og tjene penge, så jeg kan komme oven vande igen, det er bare ikke helt muligt i min situation, selvom jeg ville ønske at jeg kunne. <3Knus herfra <3