• Mette Søby

Administrator
    15/05/2025 at 9:53

Nu har jeg både læst din kommentarer her og i hjerterum. Og jeg spejler mig i dig. Fuldstændig,

Jeg er bare så dårlig til at passe på min krop. Altså sund og nærende mad og motion.

Alle siger, at jeg er rimelig heldig fordi det ikke umiddelbart ses. Og det er da også rigtig. (Jeg har altid haft arbejde, hvor jeg fik rørt mig rigeligt, og en mand der lavede mad til mig og børnene. Vi er gået fra hinanden og børnene er aldrig hjemme, og også selv om de er, falder jeg tilbage i ungdommens nemme løsninger. Masser kulhydrater. det var det shit i 9o erne. Stivelse

Og det kan altså efterhånden både mærkes og måles. Manglende overskud og en krop der værker. Her for efterhånden 10 dage siden tog Christian min hånd og sagde nu gider jeg ikke høre på dit brok længere. Nu går vi igang og det har jeg holdt lige siden. Også fordi han laver maden. Nu vil jeg altså selv igang!!! Jeg vil på banen. Jeg ved hvad der skal til. Jeg får bare ikke gjort det.

Det næste skridt er motionen. Og jeg må ligesom dig igang med styrketræningen, Bent.

Bare lige en kort status herfra. Jeg vender tilbage.