Velkommen til Søbys hus. › Forum › Angst, stress og depression. › Frygt for at være mig, hvordan kommer man videre? › Reply To: Frygt for at være mig, hvordan kommer man videre?
-
Ja, men det er også her jeg nogengange mener at det går galt….vores retorik…Du er ikke et synkende skip. Det er tanker og det føles kun sådan, når du tænker på det. Og det her handler ikke om positiv tankegang. Men du går ikke i stykker. For du kan ikke gå i stykker. Du har mange uhjælpsomme tanker, men når de stopper ,stopper du ubehagelige følelser også i kroppen…og det oplever du sikkert i små glimt….og det er de glimt du skal tilbage til. Det er den ro, din essens/indre ro og sundhed du skal tilbage til. Og det kommer du. Du er ikke et synkende skib. Du har mange dumme tanker som forhindrer dig i roen….men din sundhed kan ingen tage fra dig. Den er du født med. At du så af mange årsager er kommet på afveje…traume, svigt m.m det er en anden snak. Du er netop ikke en synkende skude. Du har en sund krop der siger til. Der er noget du skal lytte til, at du så fordi du ikke har ro, ikke kan høre det. Det er en anden sag. Den kommer. For sindet er designet til opdrift. Det skal bare have tid til at hele. Og det kommer med accept.