by
  • Profile photo of Lars Nyeman-Kofod

    Lars posted an update a year ago

    a year ago

    Nu har jeg været herinde i nogle dage og har observeret at jeg har meget nemmere ved at kommentere og skrive personligt her end på Facebook.
    Der er meget mere trygt herinde fordi alle dem der bare er nysgerrige er væk

    Så mit forbehold for at være her er væk og jeg håber der kommer mange flere til.
    💚

    Love
    Lene Rasmussen, Anja Aura and 6 others
    5 Comments
    • Måske du skulle dele det i Facebook gruppen? Så de “rigtige” kommer det rigtige sted hen. 🥰🙏🏻

      Love
      3
      • View 2 replies
    • Det er sandt, vi har lukket ned, for ikke at skulle være på hele tiden, men Lars, tusind tak for at du har fået øje på hvad det er vi kan og tilbyder og tro mig, der kommer meget mere til når hjulene kommer op at køre

      Love
      3
      • Lars, sikke en dejlig besked. Det er præcis det vi gerne vil opnå med den her platform.

        2