Lars
Web medlem-
Lars posted an update a year ago
Nu har jeg været herinde i nogle dage og har observeret at jeg har meget nemmere ved at kommentere og skrive personligt her end på Facebook.
Der er meget mere trygt herinde fordi alle dem der bare er nysgerrige er vækSå mit forbehold for at være her er væk og jeg håber der kommer mange flere til.
💚Lene Rasmussen, Anja Aura and 6 others5 Comments-
Måske du skulle dele det i Facebook gruppen? Så de “rigtige” kommer det rigtige sted hen. 🥰🙏🏻
3- View 2 replies
-
Det er sandt, vi har lukket ned, for ikke at skulle være på hele tiden, men Lars, tusind tak for at du har fået øje på hvad det er vi kan og tilbyder og tro mig, der kommer meget mere til når hjulene kommer op at køre
3 -
Lars, sikke en dejlig besked. Det er præcis det vi gerne vil opnå med den her platform.
2
-