Tak for opbakningen 🙂 Ja, jeg skal gøre det lidt hyggeligere, hvis van-life skal have en fremtid med min bil. Jeg har ikke før set jeres Youtube-kanal – To charmetrolde er I 😉 Nu vil jeg følge lidt med på jeres rejse….Friskt, at I har levet drømmen ud!!