Forum Replies Created

Page 1 of 2
  • C. B.

    Member
    10/07/2025 at 16:11 in reply to: Abraham fortsat

    Ja, det er en suveræn STÆRK FØLELSE, når vi bliver “ramt”, i hjertet, og når vi tør stole på den guide, der “fører os fremad”..

    (OG også “den modsatte vej”)! Mit sensitive hjerte har gennem det meste af livet fortalt mig, om jeg skulle “fortsætte eller stoppe”! Det har somme tider været svært, men her som ældre, kan jeg se tilbage på “EN MASSE DEJLIGE beslutninger, OG OGSÅ (desværre)) mange forkerte valg)🙄

    : “Dont Worry, Be Happy”❤️❤️❤️

    Glæder mig til at høre mere🥰

    Knuuuss fra Danmark/Connie💪🤗

    https://youtube.com/watch?v=L3HQMbQAWRc&si=BSiDSbOBri35VgOZ

  • C. B.

    Member
    10/07/2025 at 13:59 in reply to: Abraham fortsat

    Kære Jette🥰 Det er altså super spændende, og jeg indrømmer blankt, at jeg er “tændt, spændt og ivrig” for at følge din oplevelse👌

    En af mine yndlings tv-serier har siden sidst 1980’ernr været “Out on a Limb” (med Shirley McLain)!

    Jeg så tv-serirn igen i går, og jeg bliver stadig “rørt/ramt” af biografien🙏❤️

    Jeg har lyttet til, og set, optagelser med Esther Hicks (Abraham) og ord og billeder fanges og mærkes tydeligt, som “Feel Good”❤️❤️❤️

    Tusind TAK Jette for at jeg må følge med dig på din rejse💚 knuuuuss💐

    (Ps: Sender lige en meditation med Esther Hicks. Hun er SÅ INSPIRERENDE🙏🥰)

    https://youtu.be/Px155sUj1cg

  • C. B.

    Member
    06/07/2025 at 11:52 in reply to: Abraham

    Woouuu…. Hvor lyder det bare spændende🤗 Jeg vil vildt gerne høre/læse mere fra din tur❣️ (Jeg har googlet “Abraham – Krydstogt” og det står nu på “min ønskeliste”👌)

    Håber på en fortsat Go’ rejse i Krop, Sind og Ånd🙏❤️

  • C. B.

    Member
    12/06/2025 at 8:08 in reply to: Lidt om min kreative side🤗🥰

    Ja, du siger bare til❣️ Ha” en skøn dag👌❤️

  • C. B.

    Member
    10/06/2025 at 20:35 in reply to: Lidt om min kreative side🤗🥰

    Åååhhh Susse, Susse…. Hvor ER jeg TAKNEM’LIG ❣️ Jeg havde bare sådan brug for din hilsen “Her og Nu”! Jeg savner en vis person, som ikke er mere, og at du lige sender mig en hilsen, betyder mere end du aner❤️ Og JA:

    Mit yngste barnebarn sagde fornyligt: “Altså farmor, jeg ææælsker når vi maler, for jeg bliver så glad, og jeg kan godt li’ at svine….”💪😅🤣

    Go’ Nat kære menneske, LoveU❤️❣️

    • This reply was modified 1 year ago by  C. B..
  • C. B.

    Member
    10/06/2025 at 16:36 in reply to: Lidt om min kreative side🤗🥰
  • C. B.

    Member
    10/06/2025 at 10:11 in reply to: Pinsetur 2025

    Velkommen “hjem” og tak for turen. Det er/har været rigtig hyggeligt at følge jer, og hvor I dog fortjener LYKKE og KÆRLIGHED❤️💙❣️

  • C. B.

    Member
    07/06/2025 at 18:24 in reply to: Pinsetur 2025

    Knuuuusss🤗🎶❣️

  • C. B.

    Member
    07/06/2025 at 12:37 in reply to: Pinsetur 2025

    SÅ DEJLIGT…. KÆRLIGHEDEN LÆNGE LEVE❤️💙💚🎶

  • C. B.

    Member
    13/06/2025 at 17:17 in reply to: Lidt om min kreative side🤗🥰

    Hej Marie🥰 Jeg forstår dig så godt. Det er en helt speciel stemning, når man maler. Nærmest som “at gå ind i en anden verden”👌 Du må se at få gang i maleriet igen, og nyyyyde det🤗 Spændt på at se, hvad der evt måtte “dukke frem” fra dig💚 knus

  • C. B.

    Member
    12/06/2025 at 8:11 in reply to: Lidt om min kreative side🤗🥰

    😍

  • C. B.

    Member
    11/06/2025 at 12:33 in reply to: Lidt om min kreative side🤗🥰

    Tak Susse🥰 Når du har malet væg, så er det måske tid til lidt kreativt💪❣️

  • C. B.

    Member
    11/06/2025 at 12:30 in reply to: Lidt om min kreative side🤗🥰

    Tusind tak Jette. Det er en helt speciel følelse, når jeg maler👌 Vel at mærke, hvis det går,godt🤣😅

  • C. B.

    Member
    10/06/2025 at 17:07 in reply to: Lidt om min kreative side🤗🥰

    Det gør jeg meget gerne, og hjælper også med “teknikker” osv udi maleriets verden👌☘️

  • C. B.

    Member
    10/06/2025 at 17:03 in reply to: Lidt om min kreative side🤗🥰

    He, he…,🤣😄 Jamen jeg kan jo både fortælle dig en “smuk Morten Korch” historie om mit liv😄 Meeeennn…. “Den holder nok ikke”, for jeg har som så mange andre også “Lidt gys og Hitchcock “ bag mig fra livet🙄

    Knus til dig❤️💚❣️

Page 1 of 2