C. B.
Web medlemForum Replies Created
-
Ja, det er en suveræn STÆRK FØLELSE, når vi bliver “ramt”, i hjertet, og når vi tør stole på den guide, der “fører os fremad”..
(OG også “den modsatte vej”)! Mit sensitive hjerte har gennem det meste af livet fortalt mig, om jeg skulle “fortsætte eller stoppe”! Det har somme tider været svært, men her som ældre, kan jeg se tilbage på “EN MASSE DEJLIGE beslutninger, OG OGSÅ (desværre)) mange forkerte valg)🙄
: “Dont Worry, Be Happy”❤️❤️❤️
Glæder mig til at høre mere🥰
Knuuuss fra Danmark/Connie💪🤗
-
Kære Jette🥰 Det er altså super spændende, og jeg indrømmer blankt, at jeg er “tændt, spændt og ivrig” for at følge din oplevelse👌
En af mine yndlings tv-serier har siden sidst 1980’ernr været “Out on a Limb” (med Shirley McLain)!
Jeg så tv-serirn igen i går, og jeg bliver stadig “rørt/ramt” af biografien🙏❤️
Jeg har lyttet til, og set, optagelser med Esther Hicks (Abraham) og ord og billeder fanges og mærkes tydeligt, som “Feel Good”❤️❤️❤️
Tusind TAK Jette for at jeg må følge med dig på din rejse💚 knuuuuss💐
(Ps: Sender lige en meditation med Esther Hicks. Hun er SÅ INSPIRERENDE🙏🥰)
-
Ja, du siger bare til❣️ Ha” en skøn dag👌❤️
-
Åååhhh Susse, Susse…. Hvor ER jeg TAKNEM’LIG ❣️ Jeg havde bare sådan brug for din hilsen “Her og Nu”! Jeg savner en vis person, som ikke er mere, og at du lige sender mig en hilsen, betyder mere end du aner❤️ Og JA:
Mit yngste barnebarn sagde fornyligt: “Altså farmor, jeg ææælsker når vi maler, for jeg bliver så glad, og jeg kan godt li’ at svine….”💪😅🤣
Go’ Nat kære menneske, LoveU❤️❣️
-
This reply was modified 1 year ago by
C. B..
-
This reply was modified 1 year ago by
-
Velkommen “hjem” og tak for turen. Det er/har været rigtig hyggeligt at følge jer, og hvor I dog fortjener LYKKE og KÆRLIGHED❤️💙❣️
-
SÅ DEJLIGT…. KÆRLIGHEDEN LÆNGE LEVE❤️💙💚🎶
-
Hej Marie🥰 Jeg forstår dig så godt. Det er en helt speciel stemning, når man maler. Nærmest som “at gå ind i en anden verden”👌 Du må se at få gang i maleriet igen, og nyyyyde det🤗 Spændt på at se, hvad der evt måtte “dukke frem” fra dig💚 knus
-
Tak Susse🥰 Når du har malet væg, så er det måske tid til lidt kreativt💪❣️
-
Tusind tak Jette. Det er en helt speciel følelse, når jeg maler👌 Vel at mærke, hvis det går,godt🤣😅
-
Det gør jeg meget gerne, og hjælper også med “teknikker” osv udi maleriets verden👌☘️
-
He, he…,🤣😄 Jamen jeg kan jo både fortælle dig en “smuk Morten Korch” historie om mit liv😄 Meeeennn…. “Den holder nok ikke”, for jeg har som så mange andre også “Lidt gys og Hitchcock “ bag mig fra livet🙄
Knus til dig❤️💚❣️