Britta Kramer
Web medlem-
Britta Kramer posted an update a year ago
Hvor skal jeg mon spørge om dette? Nu gør jeg det her.
Søby hus og det med IT’en: Er det muligt at få svar i sin mail, når man sætter hak ved notify me?
Jeg er generelt stresset og for…
1 Comment-
Hej Britta, det er muligt at slå til så man får en mail, det vil være generelt og er så valgt fra, for at ikke vælte alle folks mailboks, hvis man er okay med at det sker, kan vi kikke på det
-
-
Britta Kramer posted an update a year ago
Om ikke så længe, skal jeg med til samtalekøkken hos Susse og Zep, og jeg ser virkelig frem til det. Ser frem til at møde mennesker i køkkenet og hunde også.
-
og jeg glæder mig også kære dig😘
-
Britta Zep elsker jo bare der kommer mennesker, han skal hilse også ind i sofaen og holde øje med os😉
-
-
Britta Kramer posted an update a year ago
Det fineste kirsebærtræ man kun kan glæde sig over, ikke mit, men naboens. Som jeg lagde op for en uge siden og glemte at trykke post.
regnbueskyen så jeg i Odsherred, da jeg var ved at vise min nabo, hvor Isfuglen bor. En svær dag, som pga et besøg endte, så godt, som de kan for tiden.
-
Du kan noget med de billeder.🎶☀️
1 -
Tak for det ❤️
Jeg elsker at se gennem et kamera .
-
-
Britta Kramer posted an update a year ago
Jeg lever i et gammelt ægteskab – vi mødtes i 88.
Nu har vi taget hul på et nyt kapitel: Living apart together.
For det meste kan sorgen i det glemmes, men ikke i dag, hvor jeg var i det, som før var mit hjem, og pakke det væsentlige ned og ringe til 4X34 og flytte tingene ud i den lejlighed, som jeg bor i nu – det gør ONDT.
Der er godt for os, at…
-
Nu tager du hul på en ny epoke. Brud endelig os herinde, Britta.
1 -
Tak❤️ det vil jeg gøre
-