by
  • Hvor skal jeg mon spørge om dette? Nu gør jeg det her.

    Søby hus og det med IT’en: Er det muligt at få svar i sin mail, når man sætter hak ved notify me?

    Jeg er generelt stresset og for…

    Read more

    • Christian (edited)

      Hej Britta, det er muligt at slå til så man får en mail, det vil være generelt og er så valgt fra, for at ikke vælte alle folks mailboks, hvis man er okay med at det sker, kan vi kikke på det

    • Om ikke så længe, skal jeg med til samtalekøkken hos Susse og Zep, og jeg ser virkelig frem til det. Ser frem til at møde mennesker i køkkenet og hunde også.

      Love
      Lars and Susse Bodekær-Meiner
      2 Comments
    • Det fineste kirsebærtræ man kun kan glæde sig over, ikke mit, men naboens. Som jeg lagde op for en uge siden og glemte at trykke post.

      regnbueskyen så jeg i Odsherred, da jeg var ved at vise min nabo, hvor Isfuglen bor. En svær dag, som pga et besøg endte, så godt, som de kan for tiden.

      Love
      Lene Rasmussen, Lise Pedersen and 3 others
      2 Comments
    • Jeg lever i et gammelt ægteskab – vi mødtes i 88.

      Nu har vi taget hul på et nyt kapitel: Living apart together.

      For det meste kan sorgen i det glemmes, men ikke i dag, hvor jeg var i det, som før var mit hjem, og pakke det væsentlige ned og ringe til 4X34 og flytte tingene ud i den lejlighed, som jeg bor i nu – det gør ONDT.

      Der er godt for os, at…

      Read more

      Love
      Sandra Klitte, Louise Lilje Wittrock and 2 others
      2 Comments