Velkommen til Søbys hus. › Forum › Samliv, kæresteforhold og ægteskab. › Hvad gør du ved hudsulten › Reply To: Hvad gør du ved hudsulten
-
Et hudløst ærligt skriv herfra…
Sex og hudsult er nemt at få dækket, hvis vi gir os selv lov og bare gør det uden omtanke for omverden. – for hvad vil venner, børn og famile mon tænke? Det er sådan set fløjtende ligemeget hvad andres tanker om vores sexliv er.
Altså, jeg kan godt lide dem unge 🤷🏽♀️ mit sidste forhold var 20 år yngre end mig. Det holdte i 5 år. Jeg var 45. Han var 25, da vi mødte hinanden. Min sommerflirt sidste sommer var 30 år yngre end mig.
Hvis det bare er for at blive mættet, er der masser af dating apps, hvor der er rig mulighed for at spise 😍
Noget helt andet er nærhed, holde om, holde i og holde af.. der har jeg det lidt svært. Prøvede noget nyt sidste efterår. Jeg fandt 1 der kun var 9 år yngre end mig. For mit vedkommende duede det slet ikke. Det hele blev for “voksent”. Vi lavede voksenting. Det mindede lidt for hurtigt om “ægteskab”.
Jeg vil rigtig gerne finde ham, som kan rumme mig – så jeg spiser bare lidt mere af buffeten indtil magien sker og hovedretten melder sig.
❤️
-
This reply was modified 7 months, 4 weeks ago by
Anja Aura.
-
This reply was modified 7 months, 4 weeks ago by