• Dorthe Birkholm

Member
    18/05/2025 at 13:56

For mig er berøring, omsorg, nærvær vigtigere end sex, eller det vil sige, jeg svinger rigtigt meget med, hvad jeg savner og har lyst til. Jeg har pt lukket helt ned, ved ikke om det er overgangsalderen der driller eller stress på jobbet og synes egentlig det er ret trist at jeg hverken har lyst til nærvær eller sex. Har ellers en god ven der gerne vil ses, men jeg gider ikke rigtigt.

Jeg fik øjnene op for tantraens magiske verden for nogen år tilbage og har deltaget på mange workshops og events siden. Selvom jeg har mærket hvor fantastisk en tantramassage kan være og det at være bevidst tilstede, så er jeg gået i hi. Jeg har en aftale næste weekend og jeg ved at kroppen vil elske mig for det, men alligevel overvejer jeg at aflyse. Grunden er nok at det er massagebytte og jeg føler ikke jeg har noget at give af pt.

Hvis I ikke kender til tantra og har hudsult, så vil jeg klart anbefale at deltage på tantra workshop hos b.la. CHAI som afholder det de kalder “Body Temple – mindfuld cuddling”.

Det kræver at du er åben og har lyst til at være tæt på et fremmede menneske (alle øvelser foregår med tøj på) Jeg føler at dem der kommer hos CHAI, er folk med hjertet på det rette sted og kommer med samme formål – at være bevidst tilstede og fylde kroppen op med lykkehormonet oxytocin🤗

En anden ting jeg gør for at opfylde kroppens behov er at gå til saunagus, varmen giver kroppen et dejligt kram🤗