Velkommen til Søbys hus. › Forum › Samliv, kæresteforhold og ægteskab. › Hvad gør du ved hudsulten › Reply To: Hvad gør du ved hudsulten
-
Deleted User16/05/2025 at 13:36Interessant tråd…
Jeg har i mange år forvekslet sex, begær, intimitet, nærvær….at blive fyldt op af at blive begæret…
I de senere år er jeg gået på opdagelse i det, da jeg var begyndt at undre mig over jeg trak mig i mødet med mænd som gik for hurtigt frem.
Noget med jeg undervejs i det indre arbejde med mig selv, fik kontakt med nogle dybere liggende grænser som jeg tidligere bare havde overskredet.
<font face=”inherit”>Nu er jeg kommet der til at jeg har brug for tid. Jeg fylde mig selv om med det jeg </font>tidligere<font face=”inherit”> søgte uden om og har ikke på samme måde som tidligere brug for den bekræftigelse som jeg kunne få fra en mand. </font>
<font face=”inherit”>Detr er en befrielse…og har samtidig </font>også<font face=”inherit”> været til stor forundring.</font>
<font face=”inherit”>Jeg ved jeg har brug for langsomlighed</font>
<font face=”inherit”>Jeg har brug for dybe og respektfulde relationer og har lært hen af vejen at de er vigtigere end det hurtige begær for mig.</font>
<font face=”inherit”>Så tak Susse, for at tage dette emne op </font>
<font face=”inherit”>
</font><font face=”inherit”>
</font><font face=”inherit”> </font>