Susse, Christian og jeg synes, at vi trænger til en lille sommer-komsammen/fest hvor vi lige ser hinanden iøjnene og skåler sommerferier ind. Bare på en cafe i nærheden af centrum.
Er her stemning for det.
Begivenheden er selvfølgelig gratis men der skal købes billet for at komme på deltagerlisten.

