Velkommen til Søbys hus. › Forum › Samliv, kæresteforhold og ægteskab. › Fraskilt › Reply To: Fraskilt
-
Hej Sofie 🤗
Du efterspurgte at høre om andres erfaringer med skilsmisse, så nu får du min ❤️
Jeg er 55 og mødte da jeg var 23, mine voksne sønners far. Vi var meget unge og set i bakspejlet kunne vi ikke finde ud af at blive voksne sammen. Da vi gik fra hinanden var drengene 2,5 og 7 år, Drengene blev boende hos mig, og var hveranden weekend hos deres far (+/-). Jeg husker tydeligt at det var hårdt at blive alene! Deres far og jeg bevarede en god relation og vi har stadig kontakt den dag i dag. Det har haft bump på vejen, men det har været vigtigt for drengenes skyld. Jeg tror stadig at vi opfatter hinanden som familie❤️
Efter et par år mødte jeg en ny mand, som som også havde 2 jævnaldrende drenge 😅. Det var nogle år med gang i hjemmet!
Vi fik en fælles datter – en rigtig efternøler ❤️
Desværre holdt forholdet ikke, og så stod jeg igen som alenemor, nu til 3 🙈, og min datter var kun lige 1 år dengang…Bruddet var svært, men vi kom jo også videre som forældre 😊
Det gav jo så plads i livet til at jeg endelig kunne finde min sidste mand, som nok er den mest stabile mand jeg nogensinde har mødt, og samtidigt min bedste legekammerat 😅❤️ Ham gider jeg godt blive gammel sammen med ❤️
Tja – hvad skal du så bruge min historie til?
Mit liv har været fyldt med bump på vejen, både i forhold til parforhold og børn, men jeg er et godt sted i dag ❤️
Og jeg har 3 børn som har det godt ❤️
Jeg sender dig masser af styrke og håb for fremtiden ❤️
-
This reply was modified 8 months, 2 weeks ago by
Sandra Klitte.
-
This reply was modified 8 months, 2 weeks ago by